Bij aanschaf van een product heb je recht op een goed product. Dat betekent dat het gekochte product moet voldoen aan wat jij ervan mocht verwachten.

Is dit niet zo?
  • Het is niet compleet
  • Het is beschadigd
  • Het voldoet niet aan de producteisen 

Wat zijn mijn rechten en plichten?
Als je iets koopt, heb je rechten en plichten. Is een product niet goed? Dan heb je de volgende rechten en plichten.

Het uitgangspunt is dat je recht hebt op een gratis reparatie of een nieuw product. Dan proberen wij dit binnen een bepaalde tijd op te lossen en zonder dat je daar te veel last van hebt.
We proberen het voor jou zonder probleem op te lossen. Mocht het toch een fabrieksfout zijn, dan zullen wij de fabrikant inschakelen voor je.  Wij zullen er voor inspannen dat wij een passende oplossing voor je vinden.

Heb je het product normaal gebruikt en is het versleten? Of heb je het verkeerd gebruikt? Dan heb je geen recht meer op een gratis reparatie of een nieuw product.

Neem contact op met onze klantenservice voor Garantie & Klachten

Contence 
Mail: info@contence.nl
Tel : 084-0034234 (betaald nummer)

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Het volgende internetadres wordt automatisch geopend: